I will go insane

Tjaaah.

var ett tag sen jag skrev känns det som, men har varit hos JossanPossan! :D
hade det jätte mysigt och snackade om allt och ingenting, känns skönt att kunna prata ut. kollade på massa filmer tillsammans och nanade :D

imorse vaknade vi jätte tidigt och började plugga, duktiga tjejer :D
gjorde inte så mycket mera, åt pannkisar möööms.
tittade på "stolthet och fördomar" alla fall en bit för vi kvart i 4 drog jag mig neråt till nygård och hade lite sångträning med Emma innan gänget kom. Gick bra, som alltid :)

Drog senare till bussen, satt typ inget folk på den. så det gick sjukt snabbt till stan kom in vi tio i, tåget gick då. så fick vänta tills halv. usch me don't like the väntrum. verkligen inte.
satt mig på tåget och mådde skit. är hemma hos Kenny nu alla fall. hoppade in i duschen och käkade lite. fett hungrig. kenny är hos sin farmor och jag sitter i hans rum och gör nada. haha funderar på plugg men orken finns inte.
trött och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0