Lördag innebär?

Melodifestivalen :D
fast har blivit bjuden på fest i åtvid, vet inte om jag ska gå. vill inte gå dit om inte Lina kommer :(
haha :) barnsliga mig, känner ju folket men alla fall. vi får se hur det blir med det, festen börjat dock 5 -.- så missar melodifestivalen. typiskt.
ska försöka få med marcus så jag inte blir totally alone.

nu sitter jag hos kenny alla fall, drar till majcus snart. tror jag. måste väl göra ordning mig först och packa eftersom att jag ska hem. kenny ska lana med majcus och jag får inte vara med :( nevars, vill inte direkt vara med haha :)
så det blir att åka hem till pappa och slappa lappa.
Nu blir det att packa.
PÖÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0