Nu gör jag det.

känns lite som att jag ljuger för bloggen (a). inte bra. haha
skriver att jag pluggar gjorde inte det men nu gör jag faktikst det. haha pluggar på samhällskunskapen som ska vara inne nästa torsdag och jag är snart halvvägs, inte så mycket att göra. men om jag blir klar med det nu bara lite slarvigt kan jag titta igenom det när jag är hemma och utveckla det mer.

har rätt mycket i skolan att göra också, har gjort en lista så jag vet vad jag har kvar:
  • svenska: referat
  • engelska: LB part 2
  • Samhällskunskap: Lag & rätt
  • Grafisk kommunikation: prov- typografi
  • Datakunskap: prov- word
  • Naturkunskap: provfrågorna
inte så mycket trots allt :D kan stryka för en del grejer snart. nej nu ska jag plugga vidare med Glee i hörlurarna.
PÖÖSS:*

kennys fula hörlurar -.- skulle tagit med mig hello kitty hörlurarna -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0