Tisdag 22/2

God morgon!
vart inte så mycket blogging hos Kenny, tänkte dra hem från honom så packade allting och sen när jag stannade orkade jag inte packa upp igen.
så inget mera med det, vad gjorde vi? Hmmm typ ingenting spelade black ops, myste och titta på 2½ men.

igår kom jag hem, hade sångträning. sen efter den hängde jag med Malin :D gööött.
massa tjejsnacka, satt ensamma i Felix lägenhet och bara götta oss.
var på väg till willys och när vi inte ens kommit halvvägs så är det 10min innan det stänger fett onödigt att gå.
så vi vände om, kollade en bit på Trassel stängde av. Drog hem till mig gjorde chokladbollar och tittade klart på Trassel och på började Mean Girls 2.

somnade, vaknade och har inget att göra ;D
hahaha snyggingar;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0