What to do?!

Tjululu!

Kenny och jag pallade arslena uppåt förut. (varför låter jag utländsk?). Shiet the same.
Ah drog till Ica och köpte läsk och chips till kvällens melodifestival! :D

Kenny är väl inte så peppad på det men det är lilla jag (a). har alltid tittat på melodifestivalen enda sen jag var liten vad som minns. Älskar schlager men i år hittills har jag varit väldigt besviken. Jag röstar på två stycken dem jag tycker är bäst, antagligen kommer en av dem direkt till Globen eller så åker den andra ut. blir lite trött på Sveriges befolkning. Jag menar Sanna Nielsen? seriöst, varenda fucking låt låter precis som den gör. Inget speciellt med den låten och för fan kläderna hon hade på sig? vad tänker stylisterna med nu för tiden?
SHAME ON YOU!

hoppas på att Erik Saade går direkt till Globen alla fall, har inte hört hans låt men den måste väl vara bra? jag menar, Erik Saade? DAAAAAAH!
annars blir jag fett besviken igen, har stora förhoppningar om honom. Föresten så är dem ju i Linköping nu också! Så kom igen! annars drar jag ner till Cloetta Center och spöar upp honom :)

BABA! :D

den där blicken kommer Eric Saade få om han inte kommer vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0