dagens citat:

Haha asså döör!
- pratar ni skit om min mens?!
vi började diskutera om man kunde bli steril av mini-piller som jag äter. vart skit rädd, får ju ingen mens eller någonting. rätt chill. men molly googlade och då så stod det att man inte kunde bli steril, hoppas jag! ska fan ha tre jäkla snorungar!
- jag red på en fet jäkla finlandfärja igår, det gick inte att svänga.
Haaha sofia red på sin heeestis igår, den kanske inte var på världens bästa humör!
- det handlar bara att bli av med oskulden. Efter är det bara missionären i gamla flickrummet, sen är det inget mer med det.
Haha Molly assså.
-fatta om man heter sten.
-ah fatta vad hård.

tintin och sofia diskuterar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0