Hos pappa!

dagen började med att dra till tintin och senare till skolan för att ha svenska, vi körde lite grammatik haha fattade ingenting så det vart att tjuvkika på sofia. som var dryg och höll för alla svaren -.-

sen var det lunch alltid lika roligt, drack kaffe och vart hur pigg som helst. thank you coffee! :D
vi chillade lite senare i parken vid våran skola och då ringde jag även mikael som försovde sig, så jag har blivit hans personliga väckarklocka haha :D

på estetiska valen gjorde vi ingenting, vi är klara med fotona och allting så vi gjorde inte mycket förutom att gå runt. hade mentorstid med ingen mentor. haha så vart ett litet möte, för niklas hämtade våra foton som vi ska hänga upp imorgon! :D
jag hann inte se dem, var skit rädd att dem skulle bli för mörka men sofia har godkänt dem :)
så imorgon får vi se om jag godkänner dem. 

nu sitter jag hos pappa och pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0