hur tänker killar?

Tror jag kommer skriva av mig lite nu eller något. Har Julia en åsikt kanske?
jag vet inte vad som händer i killars huvud, jag är inte direkt en kille. försöker förstå mig på dem ibland men fan så svårt det är. jag fattar ingenting. som t ex sorry om du läser det här sen :s menar inget dumt asså.

okej, jag vet inte hur jag ska börja. "du har varit ihop med henne så länge men inte fått något ligg?" eller han kanske sa KNULL ! det hade gått en vecka tillochmed! hallå?!
är sex verkligen allt ni killar tänker på? Gud, vart kan man hitta en kille som inte bara tänker på det, det första dem gör? sällsynt säger jag bara!

jag pekar inte ut någon och nej man får väl ha sina egna åsikter och där är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0