What did happend?

God kväll :)
vaknade upp bredvid kenta idag, myspys :)
kenny puta ut mig ur sängen som vanligt, inte ok!
jag måste gå upp men han kan sova vidare, blablabla. haha aja väckte kenny 10min innan vi skulle gå till bussen. 

när vi var inne i rese satt han med mig en stund men sen tog han bussen till skolan och jag satt från 20 över 7 till 10 över 8 och väntade på Sofia som var en ängel och kom tidigt för min skull (a)
sen drog vi in till skolan och gjorde typ ingenting. gick ut och träffade molly och tintin. trevligt.
hade typ redovisning, sen var det lunch träffade micke och snackade lite. sen bar det av till lunchen. 

efter lunchen hade vi engelska och sen matte. tråkigt. sista lektionen var slapp vår lärare var sjuk så hade vikarie som bara gav oss ett papper och när vi läst klart det fick vi dra. satt kvar i skolan en stund och sen gick jag till bussen. somnade som vanligt. när jag kom hem bloggade jag lite och sen stack jag till look syncenter. fixade linser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0