fredaaag!

nu har jag haft en anledning varför jag inte bloggat faktiskt.
datorn funkade inte hemma hos kenny. men igår fick jag honom att hänga med mig hem :)

så igår hängde vi hemma hos malin, ff. hade det jätte mysigt. lagade mat och grillade tillsammans pratade om allt mellan himmel och jord. kenny och felix var pussys dem tyckte det vart för kallt ute så dem gick in och spelade black ops. ah säkert skyll på det ;D
men malin och jag satt ute och pratade massa verkligen.

gick hem runt halv 3 tror jag, gick förbi patrick först, pratade lite med honom och begav oss hemåt.
vaknade nyss, har ringt ett samtal och ska snart in mot linköping med felix och malin. kenny ska också med xD

tog massa bilder men hade inte kabeln till den kameran -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0