Home sweet home

så igår kom vi hem.
var på ullared i förrgår. skit kul lite tråkigt vart det men men haha. försov oss på morgonen och var rätt småsura. men kenny hittade massa och jag med. är rätt nöjd bara att jag glömde köpa lite grejer.

efter ullared åkte vi till smålandsstenar och campade där en dag. den campingen var jätte mysig, liten och hade pool. kenny och jag skulle bada i poolen men den stängdes när vi skulle de. typiskt. gick runt en sjö och somnade rätt tidigt. igår åkte vi till blomstermåla, där min moster och min syster jobbar just nu. kom en halvtimme innan hon skulle stänga och hittade lite grejer. åkte till moster men hon var inte hemma. hälsade på hundarna. 

vi åkte hemåt vid halv 10 och kom fram vid 12 eller något. började packa ut husvagnen och bilen vilket tog hur lång tid som helst och så var john och jonas här också. sen vid 1 tiden kom jag på att jag glömde linsvätskan ute i husvagnen och var tvungen att springa ut dit. kenny och jag somnade inte förens typ halv 3?
haha köpte den tröjan till kenny ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0