Sent igår.

igår träffade kenny och jag, patrick, dan och lovi på oasen. satt och snackade och hade jätte kul. hängde lite med patrick sen och så drog vi till linas studio! :D
var jätte kul där med. patrick bjöd hem oss till honom på kvällen så runt 10 kom vi dit. dem började spela något konstigt spel och jag var jätte duktig och började diska. kände att han behövde lite hjälp med det. haha :)
sen kom malin och felix, malin vart lite chockad när hon såg mig diska men men haha XD
vi spelade wii fit, ass roligt. runt halv 1, 1 drog vi alla hem. men så klart lägger man sig inte direkt. kenny och jag tittade på tv. men sen somnade vi.
kenny var dum mot mig igår, sa att han skulle ta kort till en ny fb-profil men han fick mig bara och skratta -.-
söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0