Varför just du?

har inte bloggat idag för det har hänt en grej. så har haft hur mycket drama som helst här hemma och telefonerna har ringt hela tiden. nog om det.

igår kväll så var kenny och jag ensamma hemma hos mig :) vi drog ner och köpte pizza och träffade upp jossan och eric, köpte massa gott till kvällen och sen så gick vi hem till mig. kenny och jag käkade och så kom malin och felix hit. så började kolla på "final destination 2" inte så förtjust i dem filmerna så jag och jossan satt mest ute på altan och snackade xD
men hade det mysigt ändå. på kvällen drog vi och körde 21 och sen splittrades vi.

kenny och jag somnade inte förens runt 3 eller något. vaknade imorse vid 10 över 2 och då hände allting.
tänker inte skriva ut vad som hänt förens hon känner för det.
men men. allt verkar bättre.
eric chillar
the gang förutom jossan som gömmer sig någonstans -.-
syskonen Granberg :D
älsklingen :D
mullis och felix :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0