Midsommar!

förlåt har inte bloggat men det var midsommar och allt.
så vad hände?
Jag fick kenny att komma till mig på midsommar ångrar mig inte ett dugg fast jag var väldigt deprimerad då. tog ut allt över kenny..betedde mig som skit och jag är verkligen ledsen om jag förstörde någons midsommar pågrund av mig.

vi käkade alla fall jätte gottigotti satt och snackade och sjöng fylle-låtar.
sen började vi med tips-promenad jag hamnade i bennys och lukas lag, tyckte de gick bra alla fall.
vart fem-kamp efter det. gick sisodär. haha.
sen när vi fick reda på reslutaten vart jag chockad, vi vann tips-promenaden och kom 2:a på 5-kampen tror jag.
vi vann en toblerone påse och sen två lotter, vann ingenting -.-
haha, sen vart det brännbolls spelande mot grannarna och gissa vad?
vi vann!! :D
plockade även blommor till en midsommarstång vet inte hur det gick med den sen..haha dansade alla fall inte runt den :(

Kenny och jag fick ner till åtvid sen, skulle med en buss hem till honom :) men så vart det inte, missade den och umgicks med malin ensamma i lägenheten, hon mådde inte så bra. kenny cyklade som fan till 7/11 och köpte tröst-godis till oss.
satt och titta på filmer och sånt tills 2 på natten tror jag. jag och kenny somnade vid halv 4.

käkande i partytältet

marcus, emma och alex :D

påväg för att plocka blommor :)

johanna och anton!

jag

fixar midsommarstången:)



så dags för jordgubbstårta som jag och emma dekorerade så snyggt! :D

kenny och jag ♥

bilderna har jag tagit från stillunwritten.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma Hallberg

midsommar är bäst!! <3

2011-06-26 @ 12:17:50
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0