Min syster ♥

min syster är mitt allt och igår tog hon studenten, insåg inte det förens dem åkte iväg med traktorn. hon har blivit stor, började tillochmed gråta när jag insåg det. kommer kanske knappt se henne nu också, hon drar till småland under hela sommaren för att jobba. hon tar ett år ledigt och sen kanske hon åker till sälen?

visste inte att jag hade så lite tid kvar med min egna syster. och tydligen går tiden väldigt fort också. jag vet att jag kanske inte varit världens bästa lilla syster och det har jag inte ens försökt vara. Det är mitt jobb att liksom göra hennes liv lite spännande men istället känns det som att jag har försökt förstöra det eller bråkat om allt med flit. men betyder inte det då att jag verkligen älskar henne? jag bråkar med henne om allt för att jag faktiskt bryr mig eller att jag insett att johanna är min stora syster och att hon faktiskt är bättre än mig.

Johanna är trots allt min stora syster, hon ska vara bättre än mig på nästan allt. det är fakta.
jag gör allt för min syster, min älskade syster! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0