Skavsår i näsan...

har fått skavsår runt nästan känns det som, efter allt snytande och hejsan hoppsan. usch. gör fett ont.
kollade ju på the final break började gråta och kenny sa tillochmed att han aldrig sett mig gråta så mycket över en film, mae då skulle han vart med när jag titta på P.s I love you.
men men filmen sög, fan vad jag hatar prison break :(
somnade vid 4 tror jag. usch och blä.

vaknade vid 12 och gick upp. skulle vara smidig och hämta datorn och min bok. men råkade väcka kenny. whopsy. ligger i sängen och tittar på sex and the city medans kenny kör black ops. antar att det blir att hänga med mattias och marcus idag igen :)

PÖÖSS:*

Kommentarer
Postat av: EN SNUBBE!

Sluta peta i näsan då:(

2011-06-20 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0