vänt på dygnet

det vart sent igår med. gud har verkligen vänt på dygnet vaknade vid 2 idag. inte bra.
ska åka hem idag också. vara med malin tror jag :)
just nu väntar vi på mattias och marcus, dem skulle varit här för typ 1 timme sen. haha hmmm vart är dem då?

var med tjejerna i stan igår :) myysigt. åkte in med alex, tåget var 30 min försenat. stört.
vi kollade på lite kläder och sen käkade vi :)
åkte hem med alex också och tåget var 40min försenat. satt i tåget och det rullade sjukt sakta. var något fel på stoppsignalen. fett irriterande.

åkte epa igår också:D iii fett roligt :)
åkte och badade och grillade igen, myysigt. alla bada förutom jag. blä.
nu har jag tydligen smittat ner kenny och mattias (a). hihi mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0