Varför just jag?

Ah bra de två första veckorna på sommarlovet har gått och hur är det med mig nu?
Sämst. varför?
Jo jag har gått och blivit sjuk...tro det eller ej.
sitter hemma hos kenny ner gosad i täcket, dricker te och käkar massa halstabletter, är fett förkyld också. inte en okej start på sommarlovet. så en fråga GUD vad har jag gjort för att förtjäna det här? Haa? haa?

tror faktiskt det är kennys fel. sry baby.
men i fredags när jag och kenny hade hängt upp ballongerna på björkarna så nös kenny tror han träffade mig där. din jävel. han är pollenallergiker också, så ännu bättre. usch ne smittad och äcklad. ska se på sex and the city avsnitten tycka synd om mig och sen mysa ner mig till en bra film med kenny :)

God natt:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0