11 månader

sitter hemma hos kenny när jag egentligen borde sitta hemma hos jossan med anna. har mått rätt dåligt idag.
åkte hem till kenny vid halv fyra, som tur var förstod anna och jossan mig. var rädd för att dem skulle bli besvikna :(
men vi ska ju umgås imorgon.

kenny och jag har inte gjort så mycket. tvättat hans crossgrejer, åkt till ica och köpt godis och onyttigheter för 250kr. snacka om tjockisar men vi har faktiskt 11 månader idag ;D
haha, imorgon åker bääjbis vid 6 på morgonen, jag får väl sova ut lite mera alla fall.
skulle grillar marshmallows men nee det regnar :(
BLÄÄ! blir att mysa framför film nu :D
PÖÖSS:*


Kommentarer
Postat av: anna

<3

2011-05-28 @ 00:50:11
URL: http://awho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0