Prison Break

So what happend today?
Jo, vaknade vid 10. malin och jag började göra ordning oss eftersom att vi skulle åka till stan. anna och jossan fick sova vidare. malin och jag käkade frukost. fick panik när susanne malins mamma skickade sms och bara: åker nu. hade ju precis vaknat. haha xD
aja fick skjuts hem och packade om hos pappa till kenny.
så hämtade dem upp mig, släppte av mig vid crossbanan och så möte jag kenny.

vi satt flaggvakt, skit kul. faktiskt. haha ;D
satt med hörlurar när han i tornet snackade om hur de gick för alla.
somnade nästan, jag satt från halv 1 till 5 ju inte så konstigt. även om kenny suttit från 8?

åkte hem till kenny och duschade och sen käkade vi mat.
har grillat marshmallows? och nu ska vi titta på prison break och så sova.
äntligen.

God natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0