Tjejkvällen ♥

åkte hem till min mamma med felix då, började laga mat det första vi gjorde hade inte käkat något så :)
lyssnade på musik och bara rockade.
haha sen så började vi sjunga singstar jag och anna var i lag och vann hela tiden xD
haha grymma <3
Fegge kom efter ett tag också, var skit länge sen man träffade honom och det var skit kul att han ville vara med oss:)
körde charader på altanen haha, så fett roligt. höll på att dö av skratt.
vet inte vad jag skulle göra utan er <3
hade ett tema: sexig i pyjamas typ. haha så därför vi ser ut och är klädda så ;D


anna fixar musik :D

malin fixar sig :)

mullan och jag :)

malin och jossan



anna och jossan leker med kameran xD


Kommentarer
Postat av: anna

åh, kan du skicka alla till mig? :) <3

2011-05-29 @ 23:39:52
Postat av: anna

yeah, ni är bäst. allihopa. fina och så. don't know what to do without you <3

2011-05-29 @ 23:44:37
Postat av: Anonym

Skicka alla till mig också ;)

Fett sexiga tjejer ;) <3

2011-05-30 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0