Du får mig le!

Ja ni, som vanligt orkar inte blogga.
åkte till skolan vid halv 8 idag, bussen tar ju 50min. möte kenny på resecentrum älsklingen har tagit bort tandställningen guud så söt han är! men kommer sakna den ! :( pöössade honom lite och så åkte han hem :(
jag drog till skolan på första lektionen, samhällskunskap. gick inte så värst bra kanke. har redovisning på måndag och min grupp är inte klar men men fixar det på något sätt.
hade idrott sen, redovisning. fast två i min grupp var borta så fixade vi det utmärkt! :D
så vart de lunch, satt kvar i skolan med alex, tintin och sofia och åt där. skulle pluggat matte men det var inget.

jag slutade vid 10.45 idag, men åkte hem halv 1 och stack till mormor och käkade. sen hemåt, skulle till ekenäs idag men kände att jag inte orka så har pluggat från halv 5 till nu!
så duktig så :)
pappa köpte massa godis till mig med (a). maaha ! :D
ska väl plugga vidare lite och sen försöka sova kanske? borde börja packa med, ska sova hos bääjbis imorgon :D
älsklingen i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0