förlåt.

åh hatar det ordet, använder det för mycket.
men i tisdags så följde charlotte med mig hem :) pluggade lite för provet som vi hade igår. sen åkte hon till hennes pojkvän och jag gick en promenad med patrick sen titta vi på desperate housewives och sen möte vi malin :)
var ett tag sen drog jag hem och pluggade igen. orkade inte, så somnade rätt tidigt.
och igår gjorde jag provet, kändes skit bra :D
satt i skolan från halv 1 till typ 4 med ellen, först gjorde vi inget sen så träffade vi marcus, våran mattelärare så satte oss och pluggade matte med han snäll :) åkte sedan hem till kenny mys. gjorde knäck eftersom att han åt upp allt vi gjorde i måndags -.- vi gjorde inte så mycket igår, båda var jätte trötta så la oss i sängen vid 10 typ?

idag vakna jag bredvid kenny och så gjorde vi ordning oss och drog till tåget och när tåget kommer så börjar vi springa. kenny stannar och säger att han glömt plånboken så jag stannar också. sen när tåget börjar åka säger kenny att han hitta plånboken -.- bra haha kom försent men men.
snart ska jag på dans och sångträning.
PÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0