Han är bäst, alla fall för mig♥

älsklingen bad mig sova hos honom så satt i skolan till tio över 3 och så åkte jag till Marcus ett tag. eftersom att kenny sluta 4 och så åkte han till sin farmor. men vi satt och titta på tv och gjorde toast! :)
möööms.
sen kom kenny och hämtade mig. jag pluggade lite och medans kenny duschade somna jag. hehe.
men vart väckt att kenta sen. söötis :D
satt och prata och dunka musik och helt plötsligt blir båda fett sugna på pizza. så vart att åka och hämta pizza och äta det mööms. Gick upp och la och sen.

vaknade imorse bredvid älsklingen. mådde dock inte bra. så vart sjukanmäld och åkte in till stan tsm med kenny :)
fast jag åkte hem och han till skolan ett tag.
så nu är jag hemma hos mamma, ska plugga lite.
oj kenny är inte sur på den här bilden:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0