Tisdag

i söndags sov kenny hos mig, han tog sovmorgon från jobbet :D
så åkte till stan tsm, sköönt och igår sov jag över hos honom.
var duktig och gjorde knäck igår, helt själv. bara för att kenny ville ha det.
haha :) vart bara massa mys igår, la oss i sängen vid 9 igår men somnade inte förens 12 eller något.

imorse så ville inte kenny gå upp, så jag gjorde ordning mig och allt och kenny skjutsade ner mig till stationen och så åkte han hem. själv så missade jag tåget så fick vänta i 20min på nästa. men kom inte så mycket försenat. var rätt chill i skolan faktiskt.
efter skolan följde charlotte med mig hem och pluggade lite. följde henne till ica och en bit till philip. sen stack jag hem och nu sitter jag och dricker oboy och ska plugga.
har prov imorgon -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

boobies!

2011-11-22 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0