Helgen

fredags: var i skolan och gjorde matteprov, känns som det gick bra men man vet aldrig. åkte hem till kenny efter skolan men åkte tillbaka till stan igen och hängde med Ellen och några :) kuul. åkte till kenny, han packa och så åkte vi till mig.

Lördags: åkte ner till åtvid och emma sminkade mig till kvällen. drog hem till pappa och så drog vi till malin och felix, myste. gjorde ordning oss och så åkte vi och hämtade mat, vart kina! mööms. jag var klar först så fick hjälpa alla andra att göra ordning sig xD
sen kom johanna och hämtade oss och så drog vi till dans halloween fest.

Söndag: vaknade hemma hos pappa helt ensamma, gjorde mat och bara slappa. vart hämtade vid 12 och så åkte vi hem till mamma, snart kommer familjen hallberg. kuul.
så ska göra ordning mig nu.
BABA:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0