Fredag!

sitter hemma hos kenny nu och pluggar.
missade bussen imorse. smartis. eller ah när jag satt på bussen märkte jag att jag glömt min dataväska hemma så hoppade av vid rese och gick hem till pappa.

missade matten, drömde fan om det igår att jag skulle missa bussen och så gjorde jag typ det. skit.
aja hade engelska sen och så klart hade vi ingen lärare -.-
aja drog tidigare till lunchen och så var det bara slapp lektioner kvar. gööött.

kom hem till kenny men kenny var ju på begravning så satte mig och kollade på tv och pluggade lite, såklart så somnade jag xD
vaknade av att kenny pussade på mig och så gick vi ner till garaget och kenny meckade med bilen.
och nu så måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0