Mååndag

känner verkligen att jag är oerhört dålig på att blogga sry.
men förra veckan var jag ledig efter torsdagen, hade en lektion.
så stack hem till kenny tsm med honom, väntade på att hans högtalare skulle komma.
vart lite chockad när det kom en stor DHL bil med BARA kennys högtalare i xD
jaa men då vet ni vad vi gjorde hela den dagen -.-
fast var eldvakt hos kennys syster, myste till det och kollade på batman med en fett godispåse :D

fredags vaknade jag av att kenny kom med frukost på sängen, söötis :D
dock så fick jag somna om eftersom att kenny skulle jobba. sov hur länge som helst.
somnade, vaknade, somnade,vaknade och så höll jag på tills kenny kom hem och han väckte mig :)
vi chillade nog hela fredagen vad jag kommer ihåg.

lördag vi åkte till kennys mormor och firade henne :)
var inte där länge, sen åkte vi och handlade. och sen vart det att börja plocka ordning i huset, kommer inte ihåg hur många timmar vi höll på då men länge. var fullt med kartonger och sopsäckar överallt.
chillade mest också.

igår vaknade vi halv 10!!! och vi 11 eller 12 började vi med huset igen, vi tar fram så mycket grejer, slänger så mycket och packar ner så mycket och det känns som att vi inte kommer någonstans "/
men men bara att kämpa på. det var väl det vi höll på med tills jag åkte hem.
Och imorgon ska jag till kenny och fixa lite mera :)
bara för att jag kan :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0