Tjöött tjej

Tjuuhu :)
soft skoldag, lyssnade på redovisningar på svenskan och fick sluta tidigare. de gillar vi :)
sen på historian hade vi typ ingen lärare för att det var prova på dag. fett najs.
dock hatar jag håltimmen vi har på 3½ timma -.-
men stannade kvar i matsalen och bara snackade med tjejerna, mysigt :D
Hade matte och Lina och jag var såååå bra så :D

Åkte hem tillsammans med Lina och så åkte jag direkt till malin, snackade massa och så drog vi till mig för att kolla på "allt för min syster" hann inte se klart hela förens hon stack vid 9.
så jag gjorde ansiktsmask och noppade ögonbrynen.
tänkte försöka sova snart...

slutar 11.10 imorgon och ska hem till kenny sen :)
MYYYS!
efter imorgon tar jag helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0