Vraggan is in the house

Hej på er där ute! Hoppas ni är snälla och rara mot varandra, det är ju trots allt alla hjärtans dag. Idag är det inte Julia som skriver, utan The One And Only Vraggan. Jag bjöd precis 4/5 (inklusive mig själv) fantastic five:are på fika. Det blev en misslyckad brownie med mandel och machmellows, men god blev den i varje fall! Nu har vi egentligen engelska men chillar galet i det tysta rummet på skolan. Gör tester på Ellens mobil som bevisar om man är kär eller inte... väldigt spännande må jag säga!
Julia och jag är vänner, ganska bra vänner faktiskt. Jag tycker om hemma massor. Hon är alltid (nästan) på bra humör och får alla andra att le. Det är lite synd att vi inte ses mer än vad vi gör men vi har alla lovat varandra att vi ska bli bättre på det. Under lunchen planerade vi även en av våra "äventyr" som vi ska göra tillsammans. Ett av dem är cykelsemester! Vi ska utgå ifrån mig, Tranås, och cykla till Gränna.
Ha det fint! Puss och Knull
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0