Nöjd

har varit riktigt duktig idag :D
ville knappt gå upp ur sängen eftersom att jag sov så förbanat dåligt igår.
men det gjorde jag. det var ändå ganska slappt, gjorde inte så mycket på första lektionen, svenskan.
förutom att vi fick en fördjupningsuppgift som man ska kunna skriva klart på en lektion? eeehhh okeeeejj!

sen på historian hade vi ingen lärare, lite så taskigt. men pluggade på som aldrig förr för att bli klar med det så nu tänkte jag fixa ihop allting och så är det borta ;D skööönt.
hade lunch i typ 2½ timme så vi käkade i skolan + massa fika, mööööms men höll på att spricka xD

sista lektionen vart matte, hade värsta sockerkicken och körde på rejält och efter 3min var jag klar med alla uppgifter, snacka om en duktig cheey :D
men tror jag gav allt eftersom att jag kommer vara borta från skolan i 3dagar kanske, åker ju imorgon :D
så kommer jag tillbaka sent på söndag, tänkte ta egen sovmorgon på måndag beroende på när vi kommer hem ;D

men är fett taggad för ingen skola imorgon, men som sagt ska plugga lite idag så jag blir klar med lite skit :D

PÖÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0