så jobbigt.

då är man hemma efter en otroligt skön helg.

dock så vill jag inte ens prata om fredagen, stort BLÄ på den!
men åkte hem till kenny på kvällen var där runt halv 2-2 tror jag. var skönt myste och titta på film :)
somnade rätt fort. sov till 2 tror jag och då var maten klar haha så käkade och så åkte vi till mjöby där vi körde vilse, helt random. tänkte ta en "genväg" trodde vi och så hamnade vi någonstans, tog ett tag innan vi hitta tillbaka men men köpte godis och så åkte vi hem och myste ner oss i sängen. 
Och idag vakna jag halv 1 och kenny halv 2, har inte gjort mycket utan också mest legat kvar i sängen. 

men men är hemma, har precis kommit ut ur duschen och tänkte börja med historia uppgiften, vet inte hur jag ska börja är jätte jobbigt..
men något kommer jag väl på...
PÖÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0