jag försöker alla fall.

såå ska försöka ge mig på det här igen..
jaa vad har jag haft för mig?

förr förra helgen? gick vi runt bysjön och sen drack hemma hos Davva men drog hem till Robin och festa vidare. vet inte riktigt när jag kom hem eller så men hade fett roligt :)
vart att åka lite bil också, kuul.

den här helgen har jag varit med malin och i fredags var det fest igen hos Robin så var där och så åkte vi bil.
sen på lördagen hade Lina fest, så var där en stund med Jennie och Emma roligt :D
sen drog jag och var med malin och robin sen har vi bara chillat hela helgen, kollat på "alcatraz" grymt bra :)

neemen igår kolla vi hockey också, förbanade brynäs!! äsch.

nee men ska plugga lite och vara med malin sen tror jag :)
PÖÖSS:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0