the music seems to cover

Heejsan :)
har varit sjuk hela veckan så har inte riktigt orkat blogga.
men igår stanna jag hemma för att jag hade lite feber men träffade malin efter hon slutade och stack hem till Lillen ett tag, gjorde inte så jätte mycket snacka lite och så Malin och jag till mig. Jag duschade och så drog vi hem till Malin. Åkte massa bil igår och träffa massa folk. 

åkte hem till robin en stund vid 12 eller halv 1, kollade på film för att få tiden att gå fort för vi skulle in till stan sen och hämta folk. dock somnar alla tre men vaknade strax innan två, åkte in till stan vid två. Trodde jag skulle dö i bilen xD satt bak och längst till höger och så var de tre till som satt där bak och varenda gång vi svängde åt vänster vart jag mosad -.- inte ok.
lämnade av två pers i Värna och så tänkte vi att vi skulle ta en "genväg" vilket inte var så smart. körde vilse och var tvugna och vända. men sånt som händer kom alla fall hem vid 20 över 4, gjorde ordning mig och tänkta sova. så skriver massa folk på facebook och så vart jag pigg -.-
somnade runt 5 någon gång.
vaknade dock av att Johanna rev runt i min garderob klockan 10 TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0